Saturday, May 21, 2011

Cerita Ceriti Premium Beautiful...cecite sket!!!

Bukan semua tanggapan kita sama kan? ade yang PERNAH beli TAPI memberi tanggapan NEGATIF? ade yang TAK PERNAH beli TAPI yang hanya dengar KHABAR ANGIN dan mengiyakannya tanggapan NEGATIF itu! meh kita huraikan perkara-perkara tersebut...

-ade yang TAK PERNAH beli TAPI yang hanya dengar KHABAR ANGIN dan mengiyakannya tanggapan NEGATIF itu!

ok..kes ni memang kita selalu jumpa...ibu baru nak promote..cepat je mereka kasi jawapan..mereka cakap "kawan saya ade beli...dia simpan je..sbb tak selesa pakai" , "betul ke pakai PB bleh kurus dan reshape badan?", "selesa ke nak pakai sampai 8 jam sehari?" "leceh la nak pakai..sure kena bangun kul 5 pagi ni nak siap2 pi keje", "panas la pakai korset ni..saya selalu pakai korset tapi brand lain la..PANAS..tak tahan", "Mahal la harganyeee...berbaloi ke beli baju dlm ni ngn harga beribu???Takutla nak pakai..baik bli barang kemas lagi bgssss, ade jugak nilainya"

ok..jom kita huraikan persoalan tersebut .

"kawan saya ade beli...dia simpan je..sbb tak selesa pakai"

kawan yang telah beli tu dah tersilap beli kat "wrong person"..sepatutnya dealer tu perlu memastikan keselesaan pembeli. kumpulan kami diajar jika menjual,kita PERLU MEMASTIKAN keselesaan..jangan hanya MENJUAL!seperti "touch n go" saje...kami diajar membantu pelanggan memakai PB dan mengajar cara-cara yang betul untuk mendapatkan keselesaannya..

"betul ke pakai PB bleh kurus dan reshape badan?"

CONFIRM kalo kita disiplin memakai setiap hari min 8 jam..pasti dalam beberapa minggu kita mendapat KESANNYA..CONFIRM kita lagi SEMANGAT nak pakainya..nak dapat lagi extra-extra kesannya kan?

"selesa ke nak pakai sampai 8 jam sehari?"

Jika kita pakai selesa...CONFIRM kita selesa..kekdang tak perasan pun kita pakai PB...sebab selesa...hari 1 - 2 je kita tak biasa..lagi2 kalo jenis posture badan kita bongkok..kita rasa tak selesa dibahagian belakang..sbb kita biasa bongkok..tp pakai pb kita kena tegak ikut posture PB..dalam seminggu CONFIRM kita dah biasa..kita lagi nampak KONFIDEN!!

"leceh la nak pakai..sure kena bangun kul 5 pagi ni nak siap2 pi keje"


hari pertama je kita rasa LECEH..sebab tak biasa...tp jika kita amalkan pakai setiap hari..kita tak rasa LECEH langsung..umpama kita pakai bra dan panties seperti biasa...CONFIRM sungguh MUDAH!!

"panas la pakai korset ni..saya selalu pakai korset tapi brand lain la..PANAS..tak tahan"

korset ni fabriknya amat selesa walau ape keadaan cuaca...kalo cuaca panas..ia menyejukkan badan..kalo cuaca sejuk..ia memanaskan badan..so kita akan sentiasa rasa selesa..paling best..menyahkan bau badan!

"Mahal la harganyeee...berbaloi ke beli baju dlm ni ngn harga beribu???Takutla nak pakai..baik bli barang kemas lagi bgssss, ade jugak nilainya"

Untuk pengetahuan akak2, adik2..SANGAT2 LAHHH BERBALOI BELI PB NI..coz warranty dia WHOLE LIFE bebbb..koyak ke, benang tetas ke boleh hantar trs kat stokis..corset yg di "supermarket"@ kat mn2la, ade ke boleh pulang balik??warranty sminggu je..lepas tu tanggung sendiri..PB x pyh poning2 kepala nk jahit sendiri!!harga ribu pon, tp pulangan yg lumayan!!x nak keee???DAPAT BENTUK BADAN YG CANTIK, RAMPING..(abg lggggg sygggggg!!!!percayalaa)
xde dah buncit, merekah perut..dapat HASIL MENAKJUBKAN & MEMUASKAN!!!


HA, begitulah beberapa soalan dan fakta yang SALAH dikemukakan selalu..PENGAJARAN disini, JANGAN SESEKALI mendengar KHABAR ANGIN SEPINTAS LALU tapi mengetahuI NILAI EMAS YANG SEBENAR..so guys, SEDARLAH SEKARANG!!!PAKAI SENDIRI & NIKMATILAH HASIL YANG SANGAT2 MENAKJUBKAN!!!GET YOURSELF A SET OF PREMIUM BEAUTIFUL FOR YOU AND YOUR FAMILY..MAKE YOUR FAMILY MORE CLOSER, LOVELY....HAVE BEAUTIFUL LIFE WITH "PREMIUM BEAUTIFUL CORSET"

p/s-credit to elyies for this info

No comments:

Post a Comment