Tuesday, December 14, 2010

HaPPy StorY FrOm PB CuSToMeR


Ini cite from entry Am

gambar berani mati!!!!

ok, tajuk mmg xleh blah...tp saje je nk letak tajuk camtu gak..apekah??
nk share ngan korang pasal transformation aku nih...
dari ngandung, pas bersalin n pas pantang hahaha









gambar ms pantang xpakai PB...
ni dh cover2 giler hokeh... tp still ada spare tyre
pewot muncit...sangat buruksssss

so, sila pecaya yer...













ni gambar dengan kak mai, my biz partner
pakai PB 2 minggu
aku pakai n skrg menjual corset premium beautiful...
my own experince, aku loss weight 3kg dalam masa 8 hari!!!



so skrg tgh maintain jer... hehe... sbb napsu makan masih lagi sama..
jumpa apa pn semua bedalll... :D

jangan risau pakai corset ni...
aku boleh je pg toilet...
boleh sembanhyang....
boleh pam susu imran heheh

sbb corset ni tough...xde nk koyak ke, patah ker...
and senang je kering bila basuh...
aku jemur bawah kipas jek...
esok pagi dah bleh pakai balik...

if sesapa berminat nk beli corset ni, sila beli dalam bulan ni
sbb ada promotion... ada 13 hari jek lagi..

harganya RM2400 (saiz-saiz kecil) - RM2600 (saiz-saiz besar)
tp if beli skrg, harga adalah RM 1972 (saiz-saiz kecil) dan RM2168 (saiz besar)
so jimat RM425 - RM 432!!!

sila email munie2201@yahoo.com
or tepon 019-4238078-mun

No comments:

Post a Comment