Friday, November 5, 2010

PREMIUM BEAUTIFUL + MAHARANI= ZURIAT!!!!





Kombinasi di antara Premium Beautiful dan Herba Maharani boleh membantu dari segi kesuburan wanita~ diantara rawatan TERMURAH tetapi BERKESAN di pasaran. Namun, terdapat pelbagai faktor yang mengakibatkan masalah kesuburan. Kedua-dua suami dan isteri dinasihatkan agar membuat pemeriksaan doktor terlebih dahulu. Jika disahkan bahawa tiada masalah kesihatan yang menyebabkan ketidaksuburan, jadi anda boleh mengambil set Premium Beautiful & Herba Maharani supaya menambahkan peluang anda untuk mengandung.Ianya membantu menambahkan darah dan tenaga batin badan. Ia berkesan untuk mengawalatur peredaran haid yang tidak tetap & menangani masalah-masalah wanita seperti kesakitan haid, keputihan, mengecutkan otot rahim selepas bersalin, mengawalatur rembesan hormon dan sebagainya. Keberkesanan produk ini dapat dirasai selepas makan untuk 2-3 bulan. -Menyelesaikan masalah kronik wanita dan gadis remaja (senggugut, keputihan, peredaran haid, usaha mengelakkan kemandulan dan lain-lain) ia juga menguatkan otot rahim.
Bagaimana Premium Beautiful berfungsi pula? Ia tanpa sedar semasa memakainya dia menstabilkan kedudukan rahim, rahim jadi naik ke posisi yang sebenarnya, jadi seterusnya rahim akan bersedia untuk proses hamil, melancarkan darah keseluruh badan secara tidak langsung membantu menyuburkan.Kegemukan juga akan menyebabkan ketidakhamilan, jadi Premium Beautiful sangat membantu untuk menurunkan berat badan.
************************************************************************
Cara pengambilan yang WAJIB dipatuhi : 1 bola kuning (=50 pil hitam kecil) sekali sehari. Mula ambil selepas hari terakhir peredaran haid dan berterusan selama 6 hari. Kemudian berhenti sementara sehingga selepas kedatangan haid pada bulan depan dan makan mengikut cara yang sama.

Nota : Jika anda rasa badan panas (sakit kerongkong, pertumbuhan jerawat) selepas makan, anda boleh guna satu cara alternatif yang berikut:
(a) Makan separuh biji bola kuning (=25 pil hitam kecil) sekali
(b) Minum air garam waktu makan
(c) Minum lebih banyak air

Perhatian : Elakkan makanan yang bersifat ’sejuk’ seperti salad dan watermelon. Begitu juga dengan teh kerana mengandungi kafein semasa mengambil Herba Maharani.Sewaktu makan asid folik atau ubat subur yang lain, anda juga boleh makan Herba Maharani. Akan tetapi, dinasihatkan anda makan makanan kesihatan/ supplemen ini pada selang masa sekurang-kurangnya 4 jam. Contohnya, selepas makan asid folik, anda boleh makan Maharani selepas 4 jam.Harap maklumat di atas membantu anda.

No comments:

Post a Comment