Saturday, November 20, 2010

PERFECT BODY WITH PREMIUM BEAUTIFUL....

SMALL SIZE = RM1972
BIG SIZE = RM2168
INSTALLMENT 200/MONTH--12 MONTHS.....

HURRY UP!!MEASURE UR SIZE NOW..CONTACT ME TO GRAB THE MIRACLE CORSET TODAY......MUNN-019 4238078...munie2201@yahoo.com


















Kembalikan bentuk asal badanmu dengan Premium Beautiful. Perintis pakaian dalam wanita (corset) yang ada di pasaran sekarang.

Premium Beautiful terbukti keberkesanannya dengan mempertahankan keunggulan & kualitinya setelah dipasarkan hampir 13 tahun. Ia adalah satu-satunya korset yang dianugerahkan 'Superbrand' kerana kualitinya & permintaan yang tinggi di pasaran. Pembuatannya dari teknologi 3 buah negara maju iaitu Jepun, Jerman & USA.
USA: Menghasilkan teknologi jahitan 'stereoskopik' yang mengikut susuk tubuh badan wanita asia. Oleh sebab korset ini terdapat dalam pelbagai saiz,pemakaiannya juga memerlukan pengukuran yang tepat terlebih dahulu bagi menentukan saiz yang betul untuk pemakaian yang selesa.

JERMAN : Menghasilkan fabrik dinamakan 'Akwatek Akwadyne' iaitu fabrik sebatian air yang serap peluh & melancarkan aliran udara untuk menghindari keadaan melekit apabila memakainya. Tidak panas kerana ia mampu menstabilkan suhu badan anda. Oleh sebab itu, korset ini dapat menurunkan suhu penghidap demam. Fabrik ini juga anti-bakteria kerana mampu untuk menangkis bau walaupun hampir seminggu tidak dibasuh.

JEPUN : Teknologi FIR (Far Infra-Red Rays) yang berfungsi menggetarkan molekul air di dalam badan yang akan menghasilkan haba serta membesarkan pembuluh darah yang akan melancarkan perjalanan darah. Apabila darah berjalan lancar, badan akan sihat.

No comments:

Post a Comment