Sunday, October 24, 2010

PREMIUM BEAUTIFUL



1. PRODUK

1.1 Pakaian Dalam Pembentukan Badan PREMIUM BEAUTIFUL membentuk kontur keseluruhan badan yang menarik, bentuk badan yang sihat dan seimbang. Memberikan kesan secara serta merta dengan selamat tanpa memerlukan pengambilan ubat, melakukan pembedahan dan senaman. Set PREMIUM BEAUTIFUL ini mengfokuskan 70% untuk kesihatan dan 30% untuk kecantikan atau pembentukan badan.

1.2 Kelebihan kualiti kain PREMIUM BEAUTIFUL :

· Rekabentuk stereoskopik sinar infra merah jauh yang berdasarkan potongan rangka badan manusia. Ia berfungsi mendorong peredaran darah dan proses metabolisme.
· Kuasa serapan yang baik, sesuai untuk dipakai seharian, pakaian dalam yang boleh dicuci dan tahan lama.
· Kuasa regangan dalam semua hala. Dapat diregang secara 360 darjah mengikut pergerakan badan tanpa mengubahkan rekabentuk asalnya.
· Sinar infra merah jauh yang dapat menambahkan kekenyalan dan ketegangan buah dada dan menggiatkan tumbesaran buah dada.

1.3 Set PREMIUM BEAUTIFUL ini sangat sesuai untuk mereka yang mempunyai masalah – masalah seperti asma, senggugut yang teruk, migrain, darah tinggi, gastric, buasir, menghilangkan scratch mark di perut (bagi wanita lepas bersalin) mengstabilkan hormon, mencegah kanser payudara dan kanser rahim, meletakkan rahim dalam kedudukan yang betul (sesuai untuk wanita yang susah mengandung....dengan izin Allah insyAllah), membentuk badan yang sihat serta mengurangkan berat badan. Ia juga amat baik untuk melancarkan perjalanan darah serta penghantaran nutrient ke seluruh badan dan pengeluaran bahan buangan yang lebih efisien. Banyak testimonial yang telah berjaya….

1.4 Set PREMIUM BEAUTIFUL bukan pakaian dalam yang biasa. Ia memberi kesan serta merta dengan selamat tanpa memerlukan pengambilan ubat, melakukan pembedahan atau senaman. Diperbuat daripada fabrik AKWATEK dan AKWADYNE yang sebati dengan air. Kadar penyerapan peluh dan peredaran udara adalah baik, selesa dan tidak terikat semasa memakainya. Direka secara saintifik untuk medakap, mengurut dan membentuk badan anda ke potongan badan yang anda idamkan. Halus dan selesa pada kulit anda kerana Fabriknya nyaman dan alih udara.Sesuai dipakai sepanjang hari dan memberi keberkesanan yang maksimum.

1.5 Set PREMIUM BEAUTIFUL adalah set pakaian dalam wanita buatan teknologi Jerman, Jepun, USA, China dan Taiwan yang disulami DENGAN SINAR INFRA MERAH JARAK JAUH (FIR) terbukti memberi nafas baru dalam kesihatan, kecantikan dan keanggunan, selain membentuk kontur keseluruhan bentuk badan yang menarik, langsing dan seimbang.

1.6 Keistimewaan SINAR INFRA MERAH JARAK JAUH (FIR):
· Memperbetulkan perjalanan darah dalam tubuh
· Meningkatkan kadar metabolisma
· Memperbetulkan dan memulihkan sistem pernafasan
· Mengelakkan pertumbuhan bakteria
· Mengeluarkan peluh asid
· Menggalakkan tumbesaran lebih teratur
· Mengekalkan kesegaran badan
· Mengurangkan kandungan asid dalam darah
· Menghilangkan kesakitan pada tubuh badan atau tempat yang sakit
· Menjadikan tidur lebih nyenyak
· Menghilangkan bau badan
· Membantu menghilangkan kulat dan fungus
· Membantu membersihkan udara dalam badan
· Mengekalkan kepanasan suhu badan
· Membetulkan sistem urat saraf dalam badan secara automatik
· Membantu menghalang pembiakan sel kanser dalam badan.

1.7 Set PREMIUM BEAUTIFUL diiktiraf oleh Persatuan Pakar Tulang Belakang oleh 3 buah Negara (USA, Canada dan Quebec). Untuk info sila layari : http://www.amerchiro.org/. Set ini juga mendapat anugerah SUPERBRAND dan berjaya dicatatkan dalam The Malaysia Book of Record.

1.8 Untuk mengetahui lebih lanjut mengenai produk, sila layari :
http://www.hai-omarketing.com.my/haio/my_lingeries.asp?SectionName=lingeries



2. PELUANG PERNIAGAAN

2.1 Perniagaan PREMIUM BEAUTIFUL sangat istimewa kerana :

· Syarikat yang kukuh (Lebih 30 tahun ditubuhkan, 17 tahun di Malaysia)…
· Produk yang hebat :
---> Dapat pengiktirafan SUPERBRAND...
---> LIFETIME WARRANTY...
---> SERVICE PERCUMA seumur hidup...
· PELAN PEMASARAN JANGKA PANJANG yang hebat...
· Tidak perlu menyewa kedai atau premis...
· Tidak perlu mempunyai pekerja...
· Barang tidak pernah luput dan boleh dibawa kemana-mana saja...
· Dapat mengubah kehidupan kita ... INSYAALLAH.....
· Berpeluang untuk mendapat :
---> BONUS (RM) YANG TINGGI...
---> HADIAH BARANGAN BERJENAMA (Contoh : Jam tangan, handbag BONIA)...
---> MELANCONG KE LUAR NEGARA.... (3 - 4 kali setahun )
---> TABUNG KERETA
· Untuk mengetahui contoh kejayaan, sila layari :
http://www.hai-omarketing.com.my/haio/my_model.asp


Jika seorang JURURAWAT boleh berjaya bergelar jutawan, KENAPA TIDAK KITA???
Jika seorang GURU SEJARAH boleh berjaya bergelar jutawan, KENAPA TIDAK KITA???
Jika seorang DOKTOR boleh berjaya bergelar jutawan, KENAPA TIDAK KITA???
Jika seorang PEGUAM juga boleh berjaya bergelar jutawan, KENAPA TIDAK KITA???
Jika seorang PENJUAL AIR boleh berjaya dan bakal bergelar jutawan, KENAPA TIDAK KITA???

^_^ TESTIMONIAL TERKINI........


1. TESTI 1

- Saya mempunyai masalah berat badan. Sebelum ini pelbagai produk saya telah guna untuk menurunkan berat badan saya, tetapi tiada yang berjaya. Sememangnya bukan senang nak turunkan berat badan ni. Alhamdulillah, setelah menggunakan set PREMIUM BEAUTIFUL selama 1 bulan, berat badan saya telah turun 3kg. Happy bila ada opismate tegur yang saya semakin ramping skrg ni berbanding dulu.
- Sebelum ni saya mempunyai masalah insomnia (sukar tidur malam). Masa keje kat compeni lama dulu, at least 1 bulan sekali saya akan MC. Memang buruk rekod saya masa tu. Bos seolah2 anggap saya macam sengaja ponteng keje. Rase terhuyung hayang kepala ni bila bangun pagi nak pergi keje. Bayangkan setiap malam saya hanya tidur dalam 2-3 jam sahaja hampir setiap hari. Hanya Allah saja yang tahu keadaan saya pada masa itu. Syukur sangat2 setelah guna set PRMIUM BEAUTIFUL, saya tidak lagi berjaga malam. Tidur saya tidak lagi terganggu. Akhirnya saya dapat rasakan betapa nikmatnya dapat tidur malam tanpa terjaga di tengah malam lagi.
- Satu lagi masalah saya sebelum ini ialah period tidak stabil dan darah yang keluar terlalu sedikit tanpa perlu pakai tuala wanita. Keadaan ini membuatkan saya berisiko untuk mendapat kanser rahim. Alhamdulillah kini period saya dah stabil. Darah sebelum ini yang seolah2 tersimpan telah keluar… set PREMIUM BEAUTIFUL ni mengstabilkan hormon dan rahim wanita.


2. TESTI 2

- Seri mempunyai masalah period pain (senggugut) yang sangat teruk. Masa zaman study dulu, sebulan sekali pasti Seri akan ponteng class atau MC. Memang sampai tak boleh bangun. Alhamdulillah, setelah menggunakan set PREMIUM BEAUTIFUL, masalah senggugut telah dapat diatasi. Seri tidak lagi perlu lagi ponteng keje semata2 untuk menahan rasa senggugut yang dialaminya.
- Seri juga telah mempunyai posture badan yang tegap dan tidak lagi membongkok. Ini kerana set PREMIUM BEAUTIFUL ini menyokong struktur tulang dan telah mendapat pengiktirafan dari Persatuan Pakar Tulang Belakang oleh 3 buah Negara (USA, Canada dan Quebec).
- Berat badan Seri telah turun sebanyak 2kg setelah sebulan pakai set PREMIUM BEAUTIFUL ini.


3. TESTI 3

- Sebelum ini Finaz mempunyai masalah asma. Lebih2 lagi kalau naik tangga memang Finaz akan rase semput. Setelah menggunakan set PREMIUM BEAUTIFUL. Finaz kini tidak lagi semput dan masalah asma telah hilang. Finaz juga boleh pergi jogging tanpa risau masalah asma berulang kembali.
- Finaz juga mempunyai masalah migrain yang teruk. Dalam sebulan tu, memang selalu sangat Finaz tak leh bangun sebab migrain. Lebih2 lagi kerjaya Finaz sebagai seorang guru memang memeningkan untuk berhadapan dengan kerenah student2 yang pelbagai “version” tu. Alhamdulillah, Finaz kini tidak lagi migrain.


4. TESTI 4

- Mira juga mengalami masalah berat badan yang berlebihan. Sebelum ini bermacam2 jenis produk Mira telah cuba. Tetapi masih tidak berjaya. Alhamdulillah setelah menggunakan set PREMIUM BEAUTIFUL selama sebulan lebih, berat badan Mira telah turun 2 – 3kg dan badan Mira kini telah ade “shape”…. Kalau pakai baju kebaya atau yang ada shape memang cantik. Kini Mira pakai set PREMIUM BEAUTIFUL secara konsisten untuk mendapatkan berat badan yang ideal.
- Masalah keputihan yang dialami oleh Mira juga telah dapat diatasi.


5. TESTI 5

- Setelah hampir 3 tahun berkahwin, Ina masih tidak dikurniakan anak. Ina dan suami telah mencuba pelbagai usaha sebelum ini dan akhirnya setelah pakai set PREMIUM BEAUTIFUL hampir 2 bulan, Ina disahkan pregnant. Syukur sangat2.



6. TESTI 6

- Setelah pakai set PREMIUM BEAUTIFUL sejak hujung tahun lepas , berat Sha telah turun sebanyak 10kg. Kini berat badan Sha maintain dan tidak naik2.
- Masalah period tidak stabil juga telah dapat diatasi.
- Disebabkan sebelum ini Sha ingin berdiet, jadual permakanan yang tidak menentu menyebabkan Sha mengalami gastrik yang teruk. Kini masalah gastrik telah dapat diatasi dengan menggunakan set PREMIUM BEAUTIFUL.


7. TESTI 7

- Setelah berkahwin selama 2 tahun lebih, wanie dan suami masih tidak mempunyai anak. Setelah hampir 2 bulan pakai set PREMIUM BEAUTIFUL, Alhamdulilah Wanie disahkan pregnant. Wanie menangis kesyukuran di depan Sha. Alhamdulillah, syukur sangat2.


8. TESTI 8

- Setelah melahirkan anak pertama, berat Doktor Aishah bagai dipam2 naik. Sampai ade yang tegur “Aishah, ko pregnant lagi ke? “. Doktor Aishah cakap memang pedas je dengar orang cakap camtu. Alhamdulillah setelah menggunakan set PREMIUM BEAUTIFUL, Doktor Aishah telah berjaya menurunkan berat sebanyak hampir 20kg. Beliau kini mempunyai berat badan yang ideal.

No comments:

Post a Comment